Data e postimit: 2019-05-31 20:20:31
Lexime: 3954
Vetmia
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Vetmia
Autori: Shqiponja
Shkolla: Ndre Mjeda
Klasa: 9
Qyteti: Shkoder
E-mail: shqiponjacelepija@hotmail.com


Bashkangjitur me rri gjithe diten pas,pa pas ndarje nga un asnjehere e mjera vetmia.Si qyqmane rri qyqohet dhe perpin cdo gje tek un me dit te tera pa pas ndarje asnjehere serish.Mundohem ta zbraps sa te marr pak fryme por sa mbushem me fryme dhe behem gati ta nxjerr me perplaset serishmi ne fytyre duke mos lene te duket aspak nje e zgerdhire e rradhes.
Me ndjek nga pas kudo sa trembem te kthej koken pas se mos e shoh,por kot ajo serish eshte aty.Shoh rreth e qark dhe nuk gjendet askush ta largoje ate,e ajo nga ky fakt merr shkas dhe sa vjen e zgjerohet e krekosur duke u mburrur qe si bera dot balle serish.
Vetmia kembekryq ulur ne cdo skaj te jetes sime,kudo gjindem,kudo gjindet,si ta zhduk se di.
Kam nevoj per pak jete ,serish trembem te rifilloj te mbushem me fryme,ajo prap do jete aty.....

Vepra te ngjashme
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Vetevleresimi
Me lejo te marr fryme thelle dhe ngadale te nis te tregoj per udhetimin qe bera nje dite te zakonshme ,qe me ndryshoi me shume se cdo mund ta imagjinoja.Larg,teper larg ndoshet nje vend I erret e I pafundem,por qe ne te njejten kohe eshte I mbyllur e I rr...
Autori: anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vetmia
VETMIA Te jesh i huaj, i vetem, a eshte e e njejta gje? Vetmia. Kjo ndienje qe shfaqet qe ne femijeri, A nuk ju kujtohet shprehja "Askush nuk do te luaje me mua". Nje prej ndjenjave te cilave njeriu u trembet me shume.Personalisht vetmine e perceptoj si...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: sociale
Vetmia.Nje prej ndjenjave te cilave njeriu u trembet me shume.Nje njeri I vetmuar nuk eshte vetem ai qe nuk ka asnje prane.Dikush mund te jete I rrethuar nga njerez,por prapeseprape,mund te ndihet I vetmuar ne shpirt,sikur s’mund t’ia shprehe askujt m...
Autori: Erta Myrtaj · Lloji: Hartim · Tema: Zhgenijm
• Te shoh bote ,nga ky cepi im i erret,i rrumbullaket, patadoksal...e ulur kembekryq ne nje pikepyetje...Te veshtroj me kujdes,dhe me vjen nje deshire e madhe per te meshiruar...Hipokritet e sinqerte,te dashuruarit e perkohshem,maskarenjte e ndershem,ri...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: UNE
Kush jam une? Nese me takon ne rruge dhe me pyet se kush jam,do te te them se jam Geraldo Xhina.Nese do te kerkosh te dish me shume per mua,do te te them se jam nje djalosh 15-vjecar dhe nje nxenes ne vit te pare.Nese do te jemi duke bere nje bisede miqe...
Autori: DAJANA NEZIRI · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: NATYRA
Sapo syte ne dritare une i hedh Shikoj nje gjethe qe rri e bredh Zogun e vogel qe eshte i merzitur paksa Eren e vrullshme qe qesh HA,HA,HA Qielli eshte i gjithi i acaruar Qielli i gjithi eshte vrantuar Toka nje ngjyre ari ka marre C'ka natyra e b...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Deshmoret
Shqipetaret,trimat qe nuk u dorezuan kurre,trimat qe nuk rreshten se luftuari,trimat qe na dhane nje flamur,nje himn,nje gjuhe,nje komb,nje atdhe,ato trima qe na dhane nje jete te sigurt.Edhe pse historia jo shume shpesh ka qene bujare me ne,ne serish kem...
Autori: Kristi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta ime
Kam falur gabime gati te pafalshme, kam provuar te zevendesoj persona te pazevendesueshem dhe harruar persona te paharrueshem. Kam reaguar per impuls, jam zhgenjyer nga persona qe nuk e prisja, por edhe une kam zhgenjyer. .. Kam qeshur kur nuk ka qene e n...
Autori: Atea Avdyli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia
Te jesh vetem eshte frika me e madhe.Te jesh vetem do te thote te mos kesh dashurine e askujt.Te jesh vetem do te thote te mos kesh askend te flasesh,te qash e te qeshesh.Askush nuk do ta deshironte kete,as per veten e as per dike tjeter. Vetmia eshte nj...
Autori: Fidaije Hoti · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
Sa endrra thura me ty as nje se realizova Shmanga lotin ne sy E serish e pranova Duke te pritur do te vdes Se do te kthehesh Kam ende shpres
Autori: Edra Bala · Lloji: Pershkrim · Tema: Vjeshte
Shoh perreth...Parajse! Ndalem per pak, mbyll syte per te harruar gjithcka dhe degjoj feshferimen e eres qe deperton embel mes flokeve te mi, qe rrotullohet rreth meje, me perqafon lehte e kerkon te vallezoje me mua! Eci! Kenges se furishme te eres pak ng...
Autori: Dani Dan · Lloji: Ese informuese · Tema: Ema Bovari
A ekziston ende dikush si Ema Bovari ne ditet e sotme? Ema Bovari ishte nje grua e cila donte me te miren per veten e saj. Ajo zgjodhi Sharlin per burre si kandidatin me te mire, ajo e zbukuronte shtepine e kopshtin me trendafila. Donte te vishej sa...
Autori: laura skenderas · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria
Peng Me vinin nga larg ca kujtime, ca rreshta, ca vargje, poezi. Po trazonin perseri zemren time, njesoj si atehere ne rini. Me vinin ne mendje dy sy nje buzeqeshje e embel e harruar. Gjithcka qe te perkiste ty Gjithcka qe dikur kishte lenduar. ...
Autori: Glea · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Vetmia apo shoqeria
Ne e dime te gjithe se vetmia eshte gjeja me e keqe,por jo gjithmon edhe vetmia ka avantazhet e saj si dhe shoqeria disavantazhet! Te jesh i "vetmuar" nuk do te thote qe gjithmon je vetem:jo.Vetmia eshte edhe ndonjehere e dobishme,ta jap nje raste:kur je...




Komentet e fundit!

Emri: reebt lale
Email: namallengjeve@krin.fre
Komenti: shum bkr tqr

Emri: asd
Email: asd@asd.asd
Komenti: asd

Emri: STEFAN CVAJG
Email: mathieutyou504@gmail.com
Komenti: BUKUR.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com